Solistka Opery i Filharmonii Podlaskiej. Ukończyła Państwowe Liceum Muzyczne im. Fryderyka Chopina w Krakowie w klasie skrzypiec, a następnie uzyskała dyplom na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie prof. I. Jasińskiej-Buszewicz. Kształciła się również w Hochschule für Musik und Theater w Hamburgu, w klasie prof. I. Kremling-Domanski. Swoje umiejętności doskonaliła na mistrzowskich kursach wokalnych, prowadzonych m.in. przez: M. Rzepkę, D. Grabowskiego, A. Sims, I. Kłosińską, R. Karczykowskiego, T. Żylis-Garę, E. Wilke, H. Łazarską, A. Burskiego. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród: Grand Prix w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, II nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym w Mławie, II nagrody w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. I. Godina we Vrablach oraz III nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Sztuki Wokalnej „Złote Głosy” w Warszawie. W 2012 r. zadebiutowała partią Hanny w Strasznym dworze S. Moniuszki na scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej. W tym samym roku została solistką tej opery i na jej scenie wystąpiła m.in. w spektaklach: Księgi zaczarowanego fletu W.A. Mozarta (Pamina), Cyganeria G. Pucciniego (Musetta), Wesoła wdówka F. Lehára (Walentyna), Baron cygański J. Straussa (Arsena), Zemsta nietoperza J. Straussa (Adela), Carmen G. Bizet (Frasquita, Micaela), Czarodziejski flet W.A. Mozarta (Papagena), Traviata G. Verdiego (Annina), Upiór w operze A. Lloyda Webbera (Carlotta), Pimpinone G.P. Telemanna (Vespetta), Skrzypek na dachu J. Bocka (Hudel), Korczak Ch. Williamsa (Basia), Pajace/Rycerskość wieśniacza R. Leoncavallo/ P. Mascagni (Nedda). W marcu 2016 r. zadebiutowała na scenie Opery Krakowskiej, wykonując partię Fiorilli w operze Turek we Włoszech G. Rossiniego. Na deskach Opery Krakowskiej można ją zobaczyć również w roli Noriny w spektaklu Don Pasquale G. Donizettiego, Rozyny w Cyruliku sewilskim, a w sierpniu 2023 r. z wielkim sukcesem zadebiutowała tam jako Violetta Valéry (La Traviata G. Verdiego). W 2019 r. nawiązała współpracę z Teatrem Wielkim im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu, kreując tam rolę Rozyny w Cyruliku sewilskim G. Rossiniego. W 2022 r. zadebiutowała na scenie Polskiej Opery Królewskiej, wcielając się w rolę Governess w operze The turn of the screw B. Brittena. Artystka chętnie wykonuje również repertuar oratoryjno-kantatowy oraz muzykę barokową.