Absolwent Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie dyrygentury symfoniczno-operowej prof. R. Dudka, studiował również w Konserwatorium Muzycznym im. N. Rimskiego-Korsakowa w Petersburgu w klasie prof. I. Musina. W 2004 r. zaczął współpracę z Teatrem Wielkim – Operą Narodową od opery „Salome” R. Straussa. Z J. Kaspszykiem współuczestniczył w realizacji dzieł R. Straussa („Salome”), G. Pucciniego („Tosca”, „Madama Butterfly”, „Turandot”), P. Czajkowskiego („Eugeniusz Oniegin”), H. Berlioza („Potępienie Fausta”), G. Verdiego („Aida”, „Traviata”, „Nabucco”, „Rigoletto”), S. Moniuszki („Halka”, „Straszny dwór”), A. Berga („Wozzeck”), K. Pendereckiego („Ubu Rex”). Na zlecenie Bergen Opera Vest przygotowywał premierę opery „Salome” R. Straussa we współpracy z Bergen Philharmonic Orchestra. Z K. Kordem uczestniczył w przygotowaniu oper G. Pucciniego („La Bohème”), P. Czajkowskiego („Dama pikowa”), U. Giordano („Andrea Chénier”), W.A. Mozarta („Czarodziejski flet”, „Don Giovanni”), G. Rossiniego („Tankred”, „Cyrulik sewilski”), G. Bizeta („Carmen”). Z G. Chmurą współtworzył m.in. „Fausta” Ch. Gounoda oraz „Opowieści Hoffmanna” J. Offenbacha. Od 2009 r. współpracuje z T. Kozłowskim przy realizacji następujących utworów: „Elektra” R. Straussa, „Kopciuszek” S. Prokofiewa, „Trojanie” H. Berlioza, „Jakob Lenz” W. Rihma, „Król Roger” K. Szymanowskiego, „Dziadek do orzechów i Król Myszy” P. Czajkowskiego, „Halka” S. Moniuszki. Prowadził spektakle „Via Sancta – Ojcu Świętemu” W. Pawlika, „Pan Twardowski” L. Różyckiego oraz „Jezioro łabędzie” i „Śpiąca królewna” P. Czajkowskiego w TW–ON. Współpracował z wieloma cenionymi reżyserami (M. Treliński, K. Warlikowski, M. Weiss-Grzesiński, M. Znaniecki, T. Konina, R. Skolmowski, L. Adamik, W. Decker, A. Freyer, H. Kupfer, M. Otava, C. Padrissa, D. Pountney, R. Wilson). Od 2008 r. współpracuje z Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus, a od 2009 r. – z Fundacją Artelier. Od 2013 r. współpracuje z OiFP, dyrygując spektaklami: „Upiór w operze” A. Lloyda Webbera, „Traviata” G. Verdiego, „Skrzypek na dachu” J. Bocka, „Carmen” G. Bizeta, „Czarodziejski flet” W.A. Mozarta, „Zemsta nietoperza” J. Straussa i „Cyganeria” G. Pucciniego. Od 2014 r. współpracuje z Operą Krakowską, w której prowadzi operę V. Ullmanna „Cesarz Atlantydy” (reż. B. Redo-Dobber) i balet P. Czajkowskiego „Dziadek do orzechów” (choreografia E. Wesołowskiego). Od 2015 r. współpracuje z Operą Nova w Bydgoszczy, w której prowadził spektakle „Faust” H. Berlioza w reż. M. Prusa. Prowadzi aktywne życie koncertowe, wykonując także utwory symfoniczne. Dyrygował licznymi orkiestrami i chórami w całej Polsce oraz za granicą.