Tancerka, choreograf, pedagog. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. R. Turczynowicza w Warszawie i doktor habilitowany Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie. Całą karierę baletową związała z Teatrem Wielkim w Warszawie, gdzie jako solistka tańczyła m.in. Mirtę w „Giselle” A. Adama, Frygię w „Spartakusie” A. Chaczaturiana, Fedrę w „Fedrze” G. Aurica, Marie Taglioni w „Grand Pas de Quatre” C. Pugniego. Z Teatrem Wielkim odbyła wiele zagranicznych tournée. Jako choreograf zrealizowała kilkanaście spektakli baletowych, w tym w Teatrze Wielkim dwa prapremierowe: „Nienasycenie” z muzyką T. Stańki i „La Dolce Vita” z muzyką N. Roty. W Operze Nova w Bydgoszczy wystawiła klasyczną wersję „Śpiącej królewny” P. Czajkowskiego, a jego „Dziadka do orzechów” – w Gliwickim Teatrze Muzycznym. Jest autorką choreografii do kilkudziesięciu oper, operetek i musicali. Współpracowała z wieloma znanymi reżyserami operowymi, najczęściej z K. Nazarem, z którym zrealizowali: „Króla Ubu” K. Pendereckiego, „Traviatę” G. Verdiego, „Napój miłosny” G. Donizettiego i „Giocondę” A. Ponchiellego. Pracowała z L. Adamikiem, M. Weissem-Grzesińskim, B. Redo-Dobber, W. Adamczykiem, P. Szalszą, z którymi realizowała choreografie do takich oper, jak: „Dama pikowa” P. Czajkowskiego, „Bramy raju” J. Bruzdowicz, „Wesele Figara” W.A. Mozarta, „Fedora” U. Giordano, „Hrabina” i „Jawnuta” S. Moniuszki czy „Złoty kogucik” N. Rimskiego-Korsakowa. Trzykrotnie realizowała choreografię do „Księżniczki czardasza” I. Kálmána. Opracowywała choreografię do kilkudziesięciu sztuk teatralnych na scenach całego kraju, m.in. w reżyserii K. Jandy i M. Wojtyszki. Jest autorką kilku filmów baletowych, m.in. „Podróży magicznej” do muzyki A. Zielińskiego (Skaldowie) z G. Wilkiem w roli głównej, „La Valse” M. Ravela, „Mitów” K. Szymanowskiego. Od początku kariery współpracowała z Telewizją Polską przy programach rozrywkowych i muzycznych. Była choreografem Kabaretu Olgi Lipińskiej. Przygotowywała choreograficznie recitale gwiazd piosenki, m.in. Alibabek czy grupy Vox. Laureatka „Złotej Maski” w 2004 roku za balet „Rudolf Valentino” w Teatrze Rozrywki w Chorzowie. W 2010 roku otrzymała choreograficzną Nagrodę im. J. Kiepury za słynny „Taniec godzin” w „Giocondzie” A. Ponchiellego w Operze Nova w Bydgoszczy. W 2012 roku realizowała choreografię do opery „Rigoletto” G. Verdiego w El Palau de les Arts Reina Sofía w Walencji. Jest laureatką nagrody Stowarzyszenia Autorów ZAiKS (2013). Dla zespołu Mazowsze stworzyła choreografię do „Krakowiaków i Górali” J. Stefaniego w reżyserii A. Strzeleckiego. Choreografia do „Carmen” będzie jej pierwszą współpracą z Operą i Filharmonią Podlaską.