Jest absolwentką wrocławskiej Akademii Muzycznej w klasie prof. A. Młynarskiej. Zadebiutowała w 2002 r. na scenie Teatru Wielkiego w Poznaniu jako Hrabina w Weselu Figara W.A. Mozarta, a kolejne jej kreacje na tej scenie to: Donna Elvira w Don Giovannim W.A. Mozarta oraz Bogna w Legendzie Bałtyku F. Nowowiejskiego. W latach 2003-2008, jako solistka Opery Wrocławskiej, śpiewała na tej scenie główne partie operowe, m.in. Paminę w Czarodziejskim flecie oraz Fiordiligi w Così fan tutte W.A. Mozarta, Mimi w Cyganerii G. Pucciniego, tytułową Halkę w operze S. Moniuszki, Agathę w Wolnym strzelcu C.M. von Webera, tytułową Hagith w operze K. Szymanowskiego, Helmwige w Walkirii R. Wagnera. Od 2004 r. związana jest również z TW-ON, gdzie dała się poznać jako Halka w operze S. Moniuszki, Donna Anna w Don Giovannim oraz Hrabina w Weselu Figara W.A. Mozarta, Marie w Wozzecku A. Berga, tytułowa Katia Kabanova w operze L. Janačka, Marta w Pasażerce M. Weinberga oraz Balladyna w Goplanie W. Żeleńskiego. W OiFP zadebiutowała partią tytułową w operze Turandot. W 2021 r. dołączyła do zespołu solistów OiFP, gdzie wystąpiła jako Ligia w Quo vadis F. Nowowiejskiego, Mimi w Cyganerii G. Pucciniego, Santuzza w Pajacach/Rycerskości wieśniaczej R. Leoncavalla/ P. Mascagniego. Występowała na scenach teatrów europejskich, w tym m.in.: Národnı́ divadlo Praha (Tatiana w Eugeniuszu Onieginie P. Czajkowskiego i tytułowa Rusałka A. Dvořáka), Národnı́ divadlo moravskoslezské Ostrava (Katia Kabanova L. Janáčka), Welsh National Opera Cardiff (Marie w Wozzecku A. Berga), Glyndebourne Opera (Rusałka), gościła także na scenie Israeli Opera w Tel Awiwie (Cio-Cio-San w Madame Butterfly G. Pucciniego). W latach 2015-2018 była solistką Opery Krakowskiej, gdzie wykreowała role tytułowej Butterfly, Hrabiny w Weselu Figara, Micaeli w Carmen i Elżbiety w Tannhäuserze. Śpiewała główne partie sopranowe w koncertowych wykonaniach Marii R. Statkowskiego, Giovanny d’Arco G. Verdiego, Zamku na Czorsztynie K. Kurpińskiego, Requiem G. Fauré, IX Symfonii Missa solemnis L. van Beethovena, Te Deum A. Brucknera, Requiem G. Verdiego, III Symfonii „Pieśń o nocy” K. Szymanowskiego, III Symfonii „Pieśni żałosnych” M. Góreckiego, Das klagende Lied oraz II i VIII Symfonii G. Mahlera, Vier letzte Lieder R. Straussa, a także w dziełach K. Pendereckiego: Polskie Requiem, Te Deum, Strofy oraz Pieśni zadumy i nostalgii. Artystka ma w dorobku liczne nagrania płytowe: Giovanna d’Arco G. Verdiego, Maria R. Statkowskiego, Quo vadis F. Nowowiejskiego, Hagith K. Szymanowskiego, Manru I.J. Paderewskiego i Hagith K. Szymanowskiego. Jest laureatką Paszportu „Polityki” za kreację w operze Katia Kabanova (2010). W 2023 r. na deskach Opery Śląskiej wykonała partię Amelii w Balu maskowym G. Verdiego.