Artystka Baletu Opery i Filharmonii Podlaskiej.
Utalentowana tancerka z bogatym doświadczeniem scenicznym, wyróżniająca się na polu tańca klasycznego i współczesnego. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Feliksa Parnella w Łodzi a obecnie studentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Krakowie. Od 2024 roku jest związana z Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku, gdzie brała udział w produkcjach takich jak Jesus Christ Superstar (reż. Jakub Wocial, chor. Santiago Bello), Baron cygański (reż. Maria Sartova, chor. Jarosław Staniek, Katarzyna Zielonka), Life is a Cabaret (reż. Mateusz Stachura, chor. Hanna Mocarska, Arkadiusz Jarosz), Wesoła wdówka (reż. Michał Znaniecki, chor. Inga Pilchowska), Czarodziejski flet (reż. Michał Znaniecki, chor. Inga Pilchowska) oraz Pajace / Rycerskość wieśniacza (reż. Michał Znaniecki, chor. Inga Pilchowska).
W trakcie swojej kariery brała udział w licznych warsztatach tanecznych, które przyczyniły się do jej wszechstronnego rozwoju. Uczestniczyła m.in. w warsztatach Archetectural Movement (Karolina Kraczkowska, Gianni Notrarnicola, Stefano Silvino), warsztatach tańca współczesnego z Anną Nowak, warsztatach modern jazz (Stefano Silvino), warsztatach Gaga people i dancers prowadzonych przez Natalię Iwaniec oraz w Laboratorium ruchu z Gosią Mielech. W 2021 roku wzięła również udział w warsztatach tańca neoklasycznego prowadzonych przez Alexeya Torgunakova, a w 2020 roku uczestniczyła w warsztatach Polska Technika Tańca Współczesnego pod przewodnictwem Jacka Łumińskiego. W 2021 roku brała udział w warsztatach Lokalizacja zabawy prowadzonych przez Annę Piotrowską podczas Festiwalu Kalejdoskop. Na scenie artystka zaprezentowała się m.in. w spektaklu friENDship (chor. Andrzej Morawiec) na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina z okazji 50-lecia specjalności pedagogiki baletowej oraz w ramach VII Rubinstein Piano Festival w produkcji Elegia o Charkowie. Jej występy obejmują także koncert promocyjny w Manufakturze z okazji prapremiery spektaklu Casanova Teatru Wielkiego w Łodzi, spektakl Uczę się ciała na pamięć inspirowany twórczością Baczyńskiego oraz liczne projekty realizowane w ramach Festiwalu Kalejdoskop, gdzie występowała m.in. w układach White rabbit (chor. Eliza Kindziuk) i Ogród odnaleziony w ruchu (spektakl site-specific, 2021). Ponadto, brała udział w spektaklu Brakujące ogniwo (chor. Karolina Maria Garbacik) w Niepublicznej Szkole Sztuki Tańca w Białymstoku w 2019 roku oraz wystąpiła w szkolnym spektaklu Pinokio (chor. Karolina Maria Garbacik) w Operze i Filharmonii Podlaskiej w 2018 roku. W 2018 roku uczestniczyła również w warsztatach Kontakt Improwizacja prowadzonych przez Iwonę Olszowską. Do jej największych osiągnięć należy także udział w produkcji filmowej polsko-nowozelandzkiej Joika w reżyserii Jamesa Napiera Robertsona, gdzie wystąpiła jako jedna z uczennic Rosyjskiej Szkoły Baletowej. W 2021 roku reprezentowała Polskę na Mistrzostwach Europy World Dance Cup, a w 2022 roku brała udział w Ogólnopolskim Konkursie Tańca im. Wojciecha Wiesiołłowskiego. W 2023 roku osiągnęła półfinał ogólnopolskiego konkursu telewizyjnego Młody Tancerz Roku.