Absolwent Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie prof. J. Artysza (1987). Jeszcze jako student debiutował na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi w operetce „Cnotliwa Zuzanna” J. Gilberta (Hubert). Operowy debiut to Caravadossi w „Tosce” G. Pucciniego w Teatrze Wielkim w Łodzi. Występ ten wyróżniono jako najlepszy debiut sezonu 1987/88. Laureat III Konkursu Śpiewaczego im. J. Kiepury (1988), w którym obok nagród regulaminowych zdobył nagrodę dla najlepszego tenora konkursu i nagrodę publiczności. Odtwórca tytułowej partii w polskiej prapremierze opery G. Verdiego „Stiffelio” (2007). Współpracuje ze scenami całego kraju, występował również na wielu estradach świata (Teatr Wielki w Warszawie, Teatr Wielki w Łodzi, Teatr Wielki w Poznaniu, Opera Śląska w Bytomiu, Opera Nova w Bydgoszczy, Opera Bałtycka w Gdańsku, Opera na Zamku w Szczecinie, Opera Wrocławska, Opera Krakowska, Teatr Muzyczny „Roma” w Warszawie, Teatr Muzyczny w Łodzi, Teatr Bolszoj w Moskwie, Teatr im. M. Musorgskiego w St. Petersburgu, Teatr im. A. Puszkina w Niżnym Nowgorodzie, Opera w Syktywkarze, Státní Opera w Pradze, Staatstheater Braunschweig, Greater Buffalo Opera Company, filharmonie: Łódzka, Pomorska, Sudecka, Dolnośląska, Śląska i Świętokrzyska). Występował na Festiwalu im. J. Kiepury w Krynicy-Zdroju, Festiwalu Moniuszkowskim w Kudowie-Zdroju czy Mozart Festival w Lille. Zaśpiewał na scenie około 1500 spektakli i koncertów. W repertuarze ma partie operowe, operetkowe i oratoryjne, m.in. „Fidelio” L. van Beethovena, „Der Freishütz” C.M. von Webera, „Norma” V. Belliniego, „Nabucco”, „Traviata”, „Ernani”, „Don Carlo”, „Aida”, „Stiffelio”, „Bal maskowy”, „Moc przeznaczenia”, „Otello” G. Verdiego, „Tosca”, „Madama Butterfly” G. Pucciniego, „Rycerskość wieśniacza” P. Mascagniego, „Carmen” G. Bizeta, „Parsifal” i „Tannhäuser” R. Wagnera, „Borys Godunow” M. Musorgskiego, „Straszny dwór”, „Halka” S. Moniuszki, „Manru” I.J. Paderewskiego, „Diabły z Loudun” i „Czarna maska” K. Pendereckiego, „Księżniczka czardasza” i „Hrabina Marica” I. Kálmána, „Kraina uśmiechu”, „Wesoła wdówka” i „Cygańska miłość” F. Lehára, „Wiedeńska krew” i „Noc w Wenecji” J. Straussa, „Orfeusz w piekle” J. Offenbacha, „Kuzynek z Honolulu” E. Künnekego, „Skrzypek na dachu” J. Bocka.